مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اهواز نیازمند ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی جدید است که امیدواریم این اقدام با همکاری هیات ورزش‌های همگانی و شهرداری عملیاتی شود.

حمید بنی‌تمیم گقت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، عمده فعالیت‌ها در بحث ورزش همگانی در نیمه دوم سال برنامه ریزی شده که تاکنون چندین همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار شده است.

او حفظ امنیت پارک‌ها و بوستان‌ها در ساعت تمرین، قرارداد با مربیان، تجهیزات مورد نیاز ایستگاه‌ها، سیستم صوتی و البسه مناسب برای تمرین بانوان و آقایان را از مهمترین دغدغه‌های موجود در ایستگاه‌های ورزش صبگاهی و عصرگاهی دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه مادران محور سلامت و شادابی جامعه هستند، گفت: هدف این اداره کل راه اندازی ایستگاه‌های ورزشی بیشتر است که سلامت و شادابی جامعه را به دنبال دارد.

آقای بنی تمیم افزود: توسعه ورزش همگانی شاخص اصلی در پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

او  گفت: تاکیدا‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به ورزش همگانی، همکاری و تلاش‌های بیشتر برای توسعه این حوزه ورزشی را می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان   به ساماندهی زمین‌های محلات اهواز اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نقش زمین‌های خاکی در اوقات فراغت جوانان، انتظار داریم که مالکیت این زمین‌ها هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

آقای بنی تمیم گفت: ۷۸ زمین خاکی در محلات اهواز وجود دارد که مالکیت آن‌ها مشخص نیست. فرمانداری اهواز متولی اصلی این موضوع بوده که قرار شد با همکاری ثبت اسناد و املاک، شهرداری و راه و شهرسازی این مشکل برطرف شود.

او  به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران خوزستانی مدال آور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اشاره کرد و افزود: همانطور که قبلا اعلام شد، برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲ میلیارد ریال، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و یک میلیارد ریال پاداش پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای برگزاری این مراسم به بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که توقع داریم صنایع استان در این زمینه به ما کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار